Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 13 november 2016

TOG VARA PÅ FÖRMIDDAGSTIMMARNA

Morgonen här var så där härligt kall,termometern visade på -12grader.
Det ångade om hästkropparna  då jag släppte ut dom, efter en natt inne i stallet. 
Solens strålar gjorde att temperaturen steg en aning..... jag älskar verkligen dessa dagar. 
Eftersom att jag skulle iväg och arbeta vid middagstid, så gällde det att utnyttja förmiddagstimmarna utomhus. 

Vi var många som njöt av det härliga vädret. 




Det var vad som hände här..... alltså bara det vanliga sysslorna här hemma. 
Sedan har jag tillbringat min tid på arbetet och var inte hemma förrän senare  på kvällen...... men imorgon är jag ledig och då får jag se vad jag fyller dagen med. 
Kram och godnatt /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: