Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 28 november 2016

ADVENTS TUR 🐎


Advent .....sol och frost ,det var en perfekt dag igår, för en adventstur på hästryggen....tillsammans med en av döttrarna.


Det var julskyltning inne i byn,men den hoppade jag mer än gärna över.....men jag hade kunnat tänka mig julmarknaden på Fredriksdal i Helsingborg, som är nästa helg.....men då jobbar jag som vanligt, synd för där är det verkligen riktig gammaldags julmarknad.....har du aldrig varit där förut,då kan jag varmt rekommendera ett besök dit.


Vi hade advent kaffe hemma hos en av döttrarna efter ridturen och det var mysigt.....att se hur hon hade pyntat till advent! 

Vårt äldsta barnbarn, vart har dessa åren tagit vägen, tycker inte att det var länge sedan hon sprang omkring i askunge klänning och tiara i håret. Det är bara till att konstatera, att det är ett minne blott!! 




Älskar verkligen shopping på nätet, så enkelt och bra, jag fixade ytterligare en önske julklapp igår...så snart är samtliga inköp av klappar av klarade!! 


Det var lite av vad som hände igår, idag är det en ny dag, den bästa dagen på hela veckan "måndag".
Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: