Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 25 november 2016

JAG FICK DEN BÄSTA JULKLAPPEN NU PÅ MORGONEN

Julklappen som jag fick nu på morgonen, kan inte köpas för pengar. 
Fredag morgonen började som vanligt, först ut till stallet för att släppa ut hästarna och fodra både dom och fåren. 
Lilla Wilda som fick komma ut i ett par timmar igår i gruspaddocken efter att ha haft boxvila i mååånga dagar..... var så otroligt pigg nu på morgonen, hon satte  självmant av i trav genom stallgången.
Oh så glad jag blev, sådant värmer mig i hela kroppen. 


Så i eftermiddag blir det utevistelse igen vännen. 
Det var den bästa julklappen som jag kunde få. 
Du kan tro att kaffet smakade extra gott efter detta....så det blev en bra start på fredagen för både mig och Wilda.  

Trots gråväder och dimma, så ser min dag helt underbar ut. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: