Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 23 november 2016

JAG HAR SLAGIT IN DE FÖRSTA JULKLAPPARNA

Har hunnit med lite utöver det vanliga här hemma idag, putsat fönsterna och en tur in till blomsterbutiken, där jag köpte hyacinterna som jag tänker plantera tillsammans med lite annat.....men jag har inte hunnit med det ännu.Det får vänta tills imorgon när jag ska sätta upp advents stjärnorna.

Nya äpplen har jag lagt ut till fåglarna, solrosfrön och talgbollar blir det ett par gånger om dagen, för nu har en spillkråka hittat hit till fågelbordet och då går det åt mera...... men han är så välkommen i sin fina fjäder dräkt. 




Några julklappar har jag fått slagit in idag, ännu ska fler köpas.....men jag väntar med det, tills att jag får barnbarnens önskelistor, tycker att det ska vara något som de verkligen vill ha.




Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: