Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 24 november 2016

HYACINTERNA PLANTERADE OCH ADVENTS STJÄRNORNA UPPE

Nu börjar det även att bli  adventsfint här hos oss, men jag har ett par stjärnor till som ska upp, om jag nu kan hitta vart jag stoppade undan dom, för att säkert kunna finna dom nu till jul!!.....Men vi har ju inte advent ännu, så jag hittar dom säkert, annars blir det advent ändå....eller hur??

Hyacinterna ska bytas ut mot nya, men de jag köpte planterade jag i mina soppterriner som jag köpte i secondhand, när jag var i Danmark. 



Imorgon ska jag se till att fortsätta leta efter advents stjärnorna. 
Flera hyacinter och ljus ska det inhandlas, innan här är. som jag vill ha det till advent. 




Ute i stallet ska jag hänga upp hjärtan i fönstren som lyser upp där i vintermörkret.
Inte bara gårdsfolket som ska ha adventsfint, här gör vi ingen skillnad. 
Kram Ingela  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: