Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 25 november 2016

JAG PYNTAR OCH WILDA PLOCKAR BORT🍏

Det är så otroligt härligt att se Wilda ute igen,det är så det ska vara, även om hon inte får gå ute på betet tillsammans med islänningarna.

Jag har hämtat en kompis till henne, så nu har hon även sällskap.De är så gulliga där de går, mina småttingar.

Jag hittade adventsstjärnorna som jag letade efter härom dagen, de låg ute i foderkammaren......så nu har jag hängt upp dom i stallet och en inne i foderkammaren,där en av stallkatterna har sin sovplats.....alla ska ha julmys!


Jag kunde inte annat än skratta åt Wilda, då jag släppte in hästarna nu i kväll....nu är hon så pigg att hon äter av det som jag har pyntat med🍏, 





jag har flera äpplen så det gör absolut ingenting. Jag pyntar och hon plockar bort😄!!
Kram Ingela




1 kommentar:

  1. Hej Ingela! Åh vad härligt att lilla Wilda mår så bra nu!! Oj vilken fining den nya lillingen är ;-)
    Ha en underbar dag o vecka! Kram Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: