Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 19 november 2016

GÅR RUNT I EN FÖR STOR TRÖJA!

Idag blev det allt lite sovmorgon, ingen klocka som ringde och väckte mig, så jag vaknade av min inre klocka..... som sa att det var tid att fodra alla djuren.
Mannen hade kokt kaffe, så det var klart när jag kom in, jag kände mig allt lite bortskämd idag ....sovmorgon och  kaffe!! 
Bra väder som gjort för en ridtur men först en tur till byns secondhand butik, för att se om jag kunde hitta något att pynta med inne i stallet. Jag föll för en gammal rostig lyckta, som kommer till att bli perfekt. 

Imorgon ska jag göra lite fint inför advent i stallet. 
Hemma igen, på med stortröjan och ridbyxorna, ut och leta upp en häst. 


Längst upp i hagen gick de så klart, men inte fel med en promenad.... lite uppvärmning innan skadar inte!! 
Idag har jag varit ute det mesta av dagen i skog/mark med både häst och hundar. 


Tre rådjur dök upp och fångade vår uppmärksamhet. 
Härligt att gå runt och skrota i en för stor tröja, så här en lördag.... det är en fördel när man bor så här ute på landet. 
Det är så här, jag trivs allra bäst! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: