Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 28 november 2016

KANSKE BLIR DET EN LUGN KVÄLL FRAMFÖR TV:n


Kan inte bli annat än glad och full av ny energi,när jag kommer hem ifrån arbetet och får ett sådant här välkomnande .....känner jag mig trött, så blir det som bort blåst.


Stallarbetet känns inte tungt, en och en halv timmes arbete inne i stallet blir avklarat lätt.



Har tänkt att göra just ingenting nu ikväll innan hästarna ska släppas in.....sedan ska jag försöka ta det lugnt och kolla på ett tv program som jag spelade in i lördags och äta popcorn ......får väl se om jag klarar av att bara sitta still i en o en halv timme, annars är det bara till att trycka på paus knappen och se vidare imorgon. Jag är ingen tv freak på kvällarna, men det är ett perfekt sömnmedel när jag lägger mig.....här heter min sömntablett "tv"!



Två killar som också vill smaka. 

Du får ha en fortsatt bra måndag kväll. 
Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: