Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 17 november 2016

EN "STOR SOL"🌞OCH JAG ÄR FRI!!

Vilken tur jag har på min fridag......sol, det är precis vad jag önskar mig efter en gårdag då det regnade i stort sett hela dagen. 
Igår vad det ett gäng blöta hästar som jag släppte in, men de torkar väl idag ute i solen......härligt!!


Min lilla Wilda får nu gå ute i grushagen, efter att ha stått inne fyra dagar i stallet....ja, det är rent ut sagt skit det där med fång.


Hon skulle ju även ha gått med de andra, men nu är det inte så!...vi får skynda långsamt Wilda. 

Ulle vår bagge trivs med att gå tillsammans med hästarna.....han har kanske missuppfattat det hela totalt med att han är ett får och inte en häst!!!!

Rätt roligt hur fåren grupperar sig när de går och betar,  här mor och dotter. 

Syskonen håller ihop, fastän att Lasse har varit flasklamm och bott sina första tre veckor inne hos hundarna. 

Här blir det full fart idag, med att fixa middagen till våra kära som kommer ikväll.
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: