Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 29 november 2016

GRAN🎄ÄGG🐓JULKORT ✉️📃


Mannen här hade varit ute och jagat, samtidigt hade han passat på att hugga en julgran, men vad liknar den??🌲...gles, yvig och liten och definitivt ingen gran som jag hade valt. Jag ville ha en liten så långt var det rätt men  där slutar det också, kompakt var den inte i närheten av , men nu är den huggen, så jag får försöka trolla med ljus och glitter.....hur jag nu ska kunna lyckas med det???

Ännu är det inte tid för att ta in den, så den tiden,den sorgen!!....det blir säkert jul ändå.


Har varit hos våra goda vänner och lämnat lite julpaket till deras barn, fick så klart även hälsat på deras fina hästar. Vi fick också hämtat  flera fack med ägg, inte vilka ägg som helst, stora fina ägg med dubbel gula....såå nu får här bakas på Liljegården. 


Har börjat med att skriva våra julkort,lägg märke till "börjat".....det blir ju en del, vill ju inte missa någon. Du har nog precis som jag, fått en julhälsning ifrån någon som man själva har missat att skicka till och det är ingen bra känsla.


Visst hade det gått fortare att sända en julhälsning 
med ett sms, men där är jag gammalmodig!!


Kram Ingela





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: