Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 18 november 2016

KVÄLL OCH KONTAKT MED VETERINÄREN

Jag har fått kontaktat veterinären för vår lilla minsta häst Wilda, då hon fortfarande gick lite försiktigt ute i gruspaddocken ..... alltid lika tråkigt när något av djuren inte är helt okej.

Fortsatt medicinering och boxvila är vad som gäller för henne igen, så ska jag ha kontakt med veterinären igen på söndag.


Fem våta hästar står nu inne i sina boxar, nu råder det ett lugn inne i stallet både hos fåren och hästarna.



 Stallkatten följde med mig, när jag var ute och kollade till djuren.


Nu har jag gjort klart ute på verandan med ljusslingorna, trodde att jag även skulle hunnit med att göra några kransar att sätta upp på stalldörrarna, men så blev det inte.

Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: