Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 14 november 2016

FINT BESÖK HÄR PÅ MORGONEN!

Fortfarande frostväder och sol här på morgonen, men det väntas regn......typiskt då jag har fridag och hade tänkt mig ridning och en lång tur med hundarna.
Idag tänker jag inte köra någonstans, bara stanna här hemma vid och ta dagen som den kommer.


Fick besök här i köket när jag satt och åt frukost, inte vilket besök som helst.....det var självaste Lasse som kom trippande in och ville ha lite godsaker.


Han kan man ju inte  motstå så det fick bli knäckebröd och morötter för den lille gossen och så klart hundarna.....här gör vi ingen skillnad!!





Känner att det är tid,att blåsa ut ljusen,

för att ta tag i dagen, stallsysslorna först innan jag börjar på något annat, vad det nu än blir??
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: