Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 23 januari 2017

Väl att jag bara har råkat ut för en lätt....

....förkylning, hade jag fått den mannen har här nu, hade det varit riktigt illa hi,hi!!!...förstår inte varför alltid männen drabbas så hårt???
Idag har jag varit och köpt djurfoder, bagaget i bilen var lastat ifrån golv till tak, ändå hade de inte hemma allt jag skulle ha, så det blir en tur dit igen i nästa vecka. Men jag fick hem det viktigaste mjölkersättningen för eventuella flasklamm.

                          (Lasse)
Ännu är det inte tid, men man vet aldrig, det gäller att ha framförhållning, allt kan hända. 


Jag var också inom blomsterhandlaren och denna gången hittade jag något som passade frun här "hortensier",  underbara blommor under förutsättning att man vattnar dom., vilket kan vara lite si och så med här hos mig! 




Ha nu en riktigt skön måndag kväll. 
Kraam)Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: