Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 3 januari 2017

Först snö, sedan regn ☔


Äntligen snö, jag blev verkligen glad då jag tittade ut genom fönstren på jobbet, där ute singlade snöflingorna ner och marken täcktes av ett snölager. Men det roliga varade inte ens tills att jag kom hem, lika fort som det hade kommit övergick det till regnväder!......jag som så gärna vill ha vinter, men vad hjälper det??
Inte har det blivit mycket utevistelse idag och det känns, för jag känner mig lite frusen och trött.
Så jag har inte haft någon större lust att ta bilder, det har mest  blivit lite läsning utöver de vanliga göromålen. Hundarna verkar även de lite slöa, så det måste vara vädret som påverkar oss, mig åtminstone för jag är ingen stuesittare.






Men det känns säkert bättre, efter en natt med sömn, livet består av berg och dalgångar, det är väl så det ska vara för att man ska uppskatta livet.
Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: