Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 8 januari 2017

PREMIÄR FÖR ÅRETS FÖRSTA......

Söndagen har varit så underbar och tänk att vi fick ha kvar snön som kom igår, jag behöver knappast vid detta laget berätta att jag älskar snö. Tro nu inte att jag är helt galen och slänger mig på marken och gör snö änglar, men däremot lite snöbollskrig, men några snöbollar gick inte att göra, då det inte var kramsnö......vilket nog var till glädje för mannen min.

Jag tror inte att jag kan bli för gammal, när det gäller snö....bilden talar väl för sig själv.



Det gäller verkligen här nere i Skåne att ta till vara på de få vinterdagar som vi har och det gjorde tanten här, jag har varit ute i stort sett hela dagen.
De har lovat regnskurar och plusgrader  här imorgon, inget upplyftande alls, jag tror att jag snart drar till Norrland!


Vet du vad? Idag hade jag premiär med att dricka årets första mugg kaffe utomhus, ja du snö lockar en till mycket....för inte har jag någon lust med detta en grå och disig dag.




Jag behöver väl knappast berätta att det smakade gudomligt.
Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: