Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 16 januari 2017

Skönt att kunna gå omkring i långkalsongerna.


Vaknade efter att ha sovit gott hela natten och kände mig utvilad. Jag hade inget inplanerat, skönt att bara kunna ta denna dagen som den kom, då jag har planerat in en del de kommande dagarna.



Jag har gått omkring här under hela förmiddagen i mannens termokalsonger,en aning för stora, men vad gör det här ute på landet?
Så det dröjde ända fram till middag innan jag klädde på mig några andra kläder, det är så det ska vara när man är fri!


En härlig skogstur med hundarna, så härligt med solens strålar som letade sig ner mellan träden. 
Jag tappade min ena vante på turen, så jag skickade ut hundarna på ett sök efter min vante. 
Så småningom kom Hero i full fart med min vante i munnen, överlycklig för att ha klarat uppdraget..... lika glad blev jag, för jag hade aldrig hittat den. 






Det här var några små ögonblick, ifrån en som har tagit dagen som den kom.
Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: