Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 12 januari 2017

TORSDAG PÅ GÅRDEN

Jag har en arbetshelg framför mig, så därför har jag utnyttjat dagen genom att ha varit ute  så mycket som möjligt.
Ännu ligger det lite snö kvar här, men vi har någon plusgrad tråkigt nog.









Idag hade mitt paket med sakerna som jag hade beställt kommit, så jag fick bråttom med att köra in och hämta ut det. Passade även på att göra ett besök i secondhandbutiken inne i byn, det blev inget köp och det kändes bara bra, för jag har egentligen inte behov av något just nu.

I paketet fanns bl.a. klockan jag hade beställt till vår lille Lasse.
Jag tror allt att han blev lite stolt, nu kan även han stoltsera omkring med en klämtande klocka ibland tackorna, precis som baggen gör......även om han är kastrerad och den lyser som självaste guld. 

Lasse jag tror inte att du imponerar på hundarna med din klocka!






Hemma igen och ett nytt paket hade kommit, men det får hämtas imorgon, när jag ändå är inne i byn.....spännande med paket, eller hur?
Kram/Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: