Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 17 januari 2017

Shopping tillsammans dottern


Imorse var jag tidigt uppe för att släppa ut djuren och mocka alla hästboxarna, skönt att ha det klart, inget roligt att sätta igång med  när jag kommer hem igen. 
Idag har jag varit borta i stort sett hela dagen, då jag och dottern har haft en mysig heldag tillsammans. 

Det blev först en shoppingtur i butikerna i Ängelholm. Fick köpt presenterna som var det viktigaste.

Men det blev som det alltid blir, en hel del annat. 



Tiden går alldeles för fort när man har roligt tillsammans. 
Det blev lite av semester för mig idag, ifrån mitt vanliga lantliv hemma på gården och det är alltid kul att hitta på något ihop med döttrarna eller barnbarnen. 


Imorgon blir det en kväll här hemma på gården tillsammans med den andra dottern och hennes familj, då det är tid för veckomiddagen och då ska jag servera fasan. 
Kram /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: