Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 21 oktober 2016

SÅ ÄR LILJEGÅRDENS FRU INSTALLERAD PÅ HOTELLET

Så var jag här, på mitt älskade "Badhotell" 💕, några bad lär det inte bli... brrr vattnet är alldeles för kallt och det blåser en del. 
Hotell ägaren (dottern)  visar mig mitt rum, i rummet intill bor mitt barnbarn..... som är min privata make up stilist, hi,hi!!
Jag har redan hunnit med en tur nere i byn......hittade en sådan fin långkofta/jacka, men jag kan ju inte göra av med pengarna redan, då priset var ett fyrsiffrigt belopp.... får se när jag har varit på loppisen,vad där i kvar i plånboken. 

Jag kopplar verkligen av här över,det där hemma på gården existerar inte, det är väl så det ska vara om man har semester? 
 Här fixar kocken (svärsonen) kvällens meny medans jag sitter och känner mig som grevinna. 


Det kommer en dag imorgon, det börjar bli sent.... tid för att bryta upp och dra sig tillbaka. 


Jag gillar verkligen badrummet, ett sådant hade jag kunnat tänka mig, men jag lär få vara nöjd med det vi har.....det är helt okej. 





Nu säger jag godnatt och har du lust så ses vi igen imorgon. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: