Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 19 oktober 2016

ÅTER HEMMA PÅ GÅRDEN

  Åter hemma hos man och djur, men dagen har varit fantastisk rolig, många skratt och diskussioner har Alexandra och jag haft.

Borta bra men hemma bäst sägs det, men nog är det härligt att bryta av vardagen ibland, med något helt annat än lantlivet....eller hur??


Härligt att ha haft en privat couches i det som är rena rama djungeln för mig.....sminkets värld!!
Har blivit vägledd i vilka nyanser som passar till min hy och vilka produkter som jag skulle välja, hade aldrig klarat av detta själv. Tror nog att jag kommer att bli nöjd, för färgskalan som valdes ut går i en naturlig nyans. 

Däremot hade jag inga problem med att själva välja ut lite kläder inför vintern, det blev tröjor, mössor, vantar och strumpor i off white och  gråa nyanser.



Ett par tofflor som det ska bli härligt att sticka fötterna i, när jag sitter och myser ute i mitt nya rum för att ordna ibland  bilderna till bloggen.

Visst är adventsljusen fina som jag fick av Alexandra, som tack för en härlig dag.
Nu är jag rustad för en kommande vinter, men om jag ser till väderleken som vi har nu, så känns vintern långt borta.
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: