Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 9 oktober 2016

📄 PAPPER OCH ÅTER PAPPER.

Två som tyckte att jag gott kunde se till att släppa ut dom, inte populärt att stå inne. 
Idag har jag fyllt i alla papper, transportdokument, djurägarförsäkran, avsalu,återtag sist men inte minst fyllt i stalljournalen. 
På onsdag ska förflyttningsdokument skickas till Jordbruksverket. 

Det är en hel del att fylla i, när man håller får 🐑 på gården. Men nu är det mesta gjort för transporten på onsdag morgon. 

Nu har snart denna dagen också gått, jag räknar ner tills jag åter ska vara i farten igen.... längtar verkligen. 
Har varit ute med hundarna i eftermiddag, kyligt och ruggigt.... riktigt höstväder, Winston tycker enbart att det är skönt när det inte är varmt.... 




Tror inte att jag har vistats så mycket inomhus, som jag har gjort i dessa dagar...... läst och så har jag shoppat en del saker på nätet, lite roligt måste man ha. 

Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: