Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 19 oktober 2016

IDAG SKA JAG OCH ALEXANDRA HA EN MYSIG DAG TILLSAMMANS

Väckarklockan väckte mig nu på morgonen med sitt otäcka ljud, men det gick lätt att stiga upp ......när man har något extra trevligt som väntar på en, Alexandra och jag ska ha en heldag tillsammans, det ska bli så mysigt.....så mycket det ska snackas om än det ena och det andra, vi ser båda fram emot  vår dag tillsammans.
Stallsysslorna nu på morgonen gick som en dans, sedan in för att fixa frukosten.

Funderar på hur jag ska vara klädd, tunika eller något mer sportigt.... typ en enkel kabelstickad tröja? Tycker du som jag, att det kan vara svårt att bestämma sig för vad och många gånger blir det något helt annat än det som man hade tänkt sig och så blev det också nu. 


 Mina nya glasögon som jag fick igår åkte också på.... jag blev super nöjd med dom, det var första gången som jag beställde mina brillor på nätet och definitivt inte den sista. 
Sist men inte minst  på med lite smink, så nu är jag klar, för dagens äventyr!!  


D
Jag hoppas på att du också får en bra dag.
Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: