Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 18 oktober 2016

MINA FÖRSTA MORGON TIMMAR OAVSETT VILKEN DAG DET ÄR PÅ ÅRET 💕


Idag ska jag vara borta hela dagen, så jag har förberett för djuren.

Hästarna och fåren har jag både utfodrat och släppt ut, innan jag sticker iväg ......men jag räknar med att mannen här håller ställningen.

Det ser ut så här för mig alla mornar oavsett om det är julafton eller en vanlig vardag, men det är själv valt och jag älskar detta livet. 
Kompis...vad äter du på, får lilla jag smaka??
Det är en lugn period hos fåren nu, men då det är lammningstid är det fullt upp..... men samtidigt en underbar tid. 


Mockningen av boxarna ska göras när jag är hemma igen, så någon risk för att jag blir arbetslös finns inte och det är ju härligt, för vad skulle jag annars göra med all den tid som jag lägger på djuren och deras skötsel????? 

Imorgon blir det åter till att hugga i ,med precis samma sysslor och det är ingen risk att jag inte hinner vakna ordentligt på mornarna, innan jag sticker till jobbet.....för jag får samtidigt insupa massor med frisk luft!..... härligt! 💕
Ja du, det här var en insyn i min vardag här på morgonen och visst är den härlig om du nu ställer frågan till mig. Alla gör vi våra val här i livet....inte sant?? Jag hoppas att du också är nöjd med ditt val.
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: