Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 11 oktober 2016

JAG MÅSTE SKRATTA ♘!!

Så härligt att åter kunna sköta arbetet här på gården ..... mockning av boxar och hagar, plus allt annat som hör till. Någon ridning blir det ännu inte,men det kommer så småningom....skynda 🐢 🐢 långsamt Ingela!
Mitt 🎁 paket som jag väntade på, hade kommit idag, så förväntansfull susade frun här kvickt in till Ica.... visst är det spännande med paket 🎁 även om du vet vad de innehåller? 
Det måste testas, så hästarna fick stå modeller till att börja med. 
Förstår att Pjakkur inte kunde hålla sig för skratt, där jag stod och höll på att tippa över på grund av vikten /längden på mitt nya tillbehör till 📷. 

Det fick även bli några prov bilder som får symbolisera hösten, men ännu återstår det mycket att lära, det är en hel vetenskap, så vida man inte nöjer sig med autofokus.... men ack så roligt. 
Nu har luktärterna gjort sitt, men det blir nya till nästa år, tacksammare blommor får man leta efter. Jag har fyllt vaserna här under hela sommaren med deras härliga pastellfärgade blommor och ljuvliga doft.


Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: