Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 21 oktober 2016

IDAG PACKAR JAG 💼 VÄSKAN!

Jag har tagit semester, för att lämna gården i tre dagar och dessa ska jag tillbringa i Helsingör hos dottern, svärsonen och ett av våra barnbarn. Jag har verkligen längtat till detta, tänk att kunna ligga och dra mig i sängen på morgonen, inga djur som väntar på mig, det är verkligen semester i från lantlivet här hemma på gården. Det är inte så, att jag inte älskar livet i bland djuren här, för det gör jag verkligen 💕..... men det är inte fel att lämna det under några dagar, desto mera inser jag vilket underbart liv jag egentligen lever här hemma på gården.

Men nu ska jag njuta och ha roligt i några dagar, äta 🍴 gott, shoppa och besöka en stor loppis som hålls i Helsingör under helgen. 
Dags för att damma av resväskorna och packa ner vad jag behöver inför resan  💼. 


Skriver ner den sedvanliga listan på vad mannen ska fixa, när det gäller djuren.


 De får gå i lösdrift, när jag är borta, tycker de inte om regnvädret, då kan de gå in i ligghallen....  så någon nöd lär det inte gå på dem. ♘ Men jag hoppas på lite bättre väder både för djuren och oss andra. 



Nu är jag redo för nya äventyr, så har du lust att hänga med?... hoppa i 💼, sedan sticker vi!! 
Två som gärna hade följt med, sorry Winston och Hero! 💕 

Jag kommer till att lägga ut lite ifrån mitt resmål Helsingör, här på bloggen, så titta in om du har tid och lust. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: