Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 14 oktober 2016

FLER MUNNAR ATT MÄTTA, NU NÄR DET BLIR KALLARE!


Höststorm är det ute idag, gick ut till fåren för att släppa ut dom  i morse men inte ville de ut .......om de var morgontrötta eller frusna, nu när de var klippta vet jag inte.

Tränar på att mata fåglar, innan det är dags att sitta och mata fåglarna i någon park till sommaren...hi,hi!! Jag tror inte att det blir så illa, för jag har tusen saker att ta mig till, men nu är det där emot tid för att stödmata alla småfåglarna här runt omkring och det gör jag.



Fredag kväll  alla djuren är in stallade inför natten och det är bara mannen och jag här som ska äta lite gott, man behöver inte alltid ha gäster för att göra lite extra.....jag tycker att det är ett bra avslut på veckan och detta har blivit lite av en tradition för oss.



Lite planering inför helgen passar vi också på att diskutera, mannen ska jaga imorgon och då blir det nog en tur till stan för lite shopping i någon teknik butik....älskar att gå omkring i godan ro och kolla in olika tekniska prylar.


Du får ha en fortsatt mysig fredags kväll.
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: