Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 1 april 2015

En liten anteckning

Nu är jag på väg över det vida havet.... dock inte i roddbåt, då vågorna var för höga!! 


Nu finns inga djur längre i mina tankar, om ifall de dyker upp. ... då får jag titta på dem på Ipaden,vilket jag inte lär göra..... men erkänner att jag skrev en liten anteckning till mannen där hemma, om hur han ska sköta dom..... så att de är vid liv, när jag återvänder.


(hönsmamma????) 

..för nu ska lantisen d.v.s. jag, bara njuta av friheten, här vid havet. 
     

Jag befinner mig inte längre bort, än att jag ser över till Sverige.... men känner ingen hemlängtan. 
Kan inte må bättre här hos min dotter, kan du tänka dig?.... blev väckt med att frukosten var klar och tro det eller ej klockan visade 09:30, då kan jag väl lungt påstå att jag kopplar av Liljegården!! 
Jag skickade ett sms till mannen där hemma, att han kunde avveckla gården, för att jag stannar kvar i Danmark!! hi,hi!!! 
Det har blivit massor av shopping idag onsdag!! Bl.a. fyra nya Green Gate latemuggar, vilka jag behövde, hi, hi!! 

Du får ha en fortsatt bra dag. Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: