Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 27 april 2015

Fridag!!

Vaknade... ingen klocka som ringde.....fridag härligt!!

Jag börjar morgonen som vanligt utomhus, det är många som väntar på mig.... så fort som jag öppnar ytterdörren, hör jag "godmorgon matte, vaken nu? " genom gnäggande från hästarna och bää ifrån fåren.

Några glimtar från morgonen här :

Städa efter helgen, stod också på mitt morgonschema!!!.... sååå roligt.. ha, ha!!! 
Jag har tänkt att baka något gott, fick ett recept på knäckhjärtan, av min arbetskompis.... så det måste provas. 
Sedan återstår det att se , vad jag kommer att fylla min fridag med. 
Kanske det blir en ridtur, ja vem vet?.. men först en tur in till byn, för några inköp! 
Du får ha en bra start på veckan, som du säkert redan vet, så är Du alltid välkommen hit. Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: