Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 9 april 2015

Posten är efterlängtad!!

Visst är det spännande med paket? 
Igår kom posten med ett par av de som jag väntade på..... blev nöjd med köpet av en gammal särk samt en fin spetskrage. 


 
Det blev en tur till secondhand butiken och där fann jag vad jag behöver till några av mina projekt d.v.s. spetsar, tyll och spetstyger..... så nu kan jag sätta igång. 
 
Har även fått tömt tittskåpet (drängaskåpet), jag fyllde sju skokartonger med möbler, dockor och en massa annan inredning, det mesta har jag tillverkat själv. Jag har tänkt att det ska komma upp igen, men måste först hitta ett skåp som passar. 


Så nu gapar skåpet tomt och då börjar den roliga skattjakten på Gamla/antika föremål ,som vita textilier m.m.
Så förhoppningsvis kommer posten idag, med mina gamla spetsar som jag köpte på auktion , då kan jag börja sätta upp dem som hyllbårder i skåpet. 
Men nu ska jag sadla en av hästarna och ge mig ut i det fina vädret.... det gäller att passa på, då jag är fri. 
Sedan ska jag gå en runda med mina fyrbenta d.v.s. Wilma, Winston och Hero...... kanske att lantbrevbäraren under tiden har lämnat ett paket.... hoppas på det!! 
Ha nu Du en bra dag och Du är alltid välkommen till att titta in till mig här på Liljegården. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: