Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 11 april 2015

Igår kom mitt paket!!

Äntligen.. kom det, mitt efterlängtade paket med massor av spetsar.... 
Innehållet motsvarade verkligen mina förhoppningar, spetsarna var superfina! 
Jag har satt några som hyllbårder i mitt drängaskåp och även börjat med att inreda med lite smått och gott! 
Så idag börjar den stora jakten, på auktioner och i secondhand butiker.... efter prylar som kan passa, det ska bli så roligt!! 
Ett par broderade nattsärksfodral, som jag har köpt på auktion, för ett antal år sedan, mina egna små barnskor som jag hade för mycket länge sedan... fick inta en plats i skåpet. 
                 

             



Så jag börjar lördagen med några besök i secondhand butiker, detta med sällskap av min dotter. 
Sedan ger vi oss bägge två ut på en ridtur efter shoppingrundan .... kul med sällskap.....så det lär inte bara bli fågelkvitter, vi har säkert mycket att tjattra om!!... så fåglarna får hård konkurrens idag, av mor och dotter!! 
Nu får Du ha en fin dag och roligt som vanligt med ditt besök hos mig här på gården. Kram Ingela 


1 kommentar:

Kommentar: