Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 3 april 2015

Åter hemma på Liljegården

Slut med att leva som friherrinna, nu väntar åter vardagen för mig och med den sysslorna som tillhör här på gården. 
Alla djuren ser ut att må bra, så mannen får" med beröm godkänt!! "
för skötseln av djuren, när jag var borta. Så nästa gång jag ger mig iväg, behöver jag inte oroa mig. 


Jag fick inhandlat nya fräscha blommor med mig hem.... 


danskarna kan det där med blommor.....det borde svenskarna kunna lära sig av och inte heller kostar de en förmögenhet.... bor man i Danmark, då kan man alltid ha nya friska blommor, utan att bli ruinerad!! 
Jag har hunnit påskpynta lite här hemma...... inga större utsmyckningar, blommor och ägg är vad det blev till. 



Jag ska själv tillbringa påsken på mitt arbete, mannen min lär inte bry sig, om här är pyntat eller ej!! 

Ja, de där männen är ett släkte för sig...... men man kan inte undvara dem, eller hur?? 
Kul med ditt besök idag...., jag önskar Dig en fin långfredag! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: