Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 2 april 2015

Personliga kort

Alltid roligt med personliga påskkort, att använda till blombuketten eller påskägget /paketet. 
Jag använde gamla påskvykort, som jag kopierade av, klippte ut en bit kartong....lika stort som kortet och klistrade sedan fast kopieringarna på båda sidor på kartongen. 
Lite klister på kortet så att jag kunde strö på glitter. 
Två hål att trä in band i, jag tog tunn ståltråd .Sedan är det bara till att sätta det i buketten eller på paketet. 
Jag tror att det blir mer uppskattat, om du har gjort det själva än om du hade satt i ett färdig köpt kort. Ett plus är att det är kul att göra!! 


Fram med papper och lim,så har du snart  ett personligt påskkort. 
Tack för ditt besök och Glad Påsk!
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: