Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 20 april 2015

Det stod mellan två val.

Solen strålade från en klar blå, himmel, när jag kom hem efter en arbetsdag. 
Skulle jag tillbringa denna ljuvliga eftermiddag inomhus med att städa eller skulle jag se till att sadla en häst och ge mig ut på ett äventyr i naturen??.... vilket skulle jag välja?? Något svårt val, var det förstås inte... det blev det sist nämnda, d.v.s. uppe i sadeln, tillbringade jag eftermiddagen! 



Någon ånger för mitt val, känner jag inte.... städningen springer inte sin väg, hinner nog med det imorgon. 
              
Vi var många som njöt av det varna vädret......bl.a. ett nysta snokar, som jag först uppfattade som om det var cykelslangar som någon hade slängt i naturen! 
                      
 Puss på dig kompis!!
Hemma tog min man ut fåren ett och ett för en liten promenad i trädgården.... de följde snällt med som om de vore en av hundarna.... där de gick kopplade i ett grimskaft....... underbara djur!! 
                        
Ja, så gick denna eftermiddag i en rasande fart..... och tänk!..,, städningen hade inte sprungit sin väg. 
Kul att Du följde med mig ut på en tur. Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: