Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 3 april 2015

Lååångfredag!!

Förr tyckte jag att långfredagen var den längsta dagen på året, men tiderna förändras..... nu räcker inte dagen till, även om det är långfredag!! 
Vilken underbar dag vi har haft idag, sol och blå himmel. 
Jag har utnyttjat denna dag tillsammans med hästarna. Först en ridtur....


.... och sedan ryktat sex hästar, jag har fem hästar.... och den sjätte är inte någon ny häst här på gården. Det förhöll sig så, att när alla fem var ryktade, då hade nummer ett, hittat ett ställe i hagen som ännu var lerigt..... och tagit sig ett lerbad.Så där har du den sjätte, som jag åter fick rykta om. 

Såg inga hästar i hagen, då jag skulle fodra dem med morötter! 
Men helt plötsligt dök de upp och kom i full fart, ifrån ingenstans.... då jag lade ut godsakerna. 

Tänk så fort en dag går, nu är det åter kväll och jag känner mig nöjd med att ha varit ute i stort sett hela dagen. 
Tack för ditt besök, här hos oss på gården idag och vi hoppas på att Du tittar in i morgon. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: