Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 30 april 2015

En vardag här på Liljegården

Dagen igår började här med en tur in till byn, en del ärenden som skulle klaras av....det hade varit bra om mitt paket hade kommit, då jag ändå befann mig i byn.... men så var nu inte fallet. 





Körde i gång ett bak även igår, päronrullar blev det.... men nu är det slutbakat, äggen är slut och så även tiden..... för idag är det tid att sticka till jobbeta . 
Vilka helt underbara  fridagar som jag har haft.... sol och värmegrader!
 Ett försök till en groupie ....blev lite halvdant.... inte så lätt, när armarna inte räcker till!!
 Eftermiddagen tillbringades tillsammans med ynglingen här på gården, han blir bara bättre och bättre, tölten satte han fint... duktig kille!! 
En glad matte efter en lyckad ridtur.... 



Luften suger, så ankan åkte in i ugnen efter turen. 
              
Skåpet som jag höll på med, hann jag med att göra klart igårkväll, så de andra möblerna som också ska fixas, får jag sätta fart med nästa gång som det står fridagar på mitt schema! 
Så blev det åter kväll igår här på Liljegården och det innebär en sista rastning av hundarna. 


           
Ja så såg onsdagen ut hos mig här på gården, så nu ser jag framemot en härlig torsdag och vem vet vad den kommer till att innehålla?? 
Kul att Du tittade in här hos mig och jag önskar Dig en härlig dag! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: