Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 7 april 2015

Grått och Vitt!

Usch!!....dagen är grå, det är även fönsterrutorna, skulle behövt putsa dom. Igår sken solen på dom, då var det inte lämpligt med fönsterputsning och idag ska jag jobba... oj, det var många ursäkter.. hi,hi!!! 

T.o.m. hundarna tycks tappa energin i detta gråa väder. 
Mina blommor gör inomhus klimatet något ljusare! 



Nu längtar jag tills mina paket kommer..... då får frun energi, det är ju så roligt med nya projekt... och sådana finns det gott om i mitt huvud, ibland är detta sprickfärdigt...vet inte vilken idée, som jag ska sätta igång med först!!! 
Några problem  att göra av med tiden.... finns inte, snarare svårt att få tiden att räcka till!! 
Nu ser vi framemot ljusare tider, med sol och värme. 
Tack för att Du besökte mig här idag och därmed gjorde min dag lite ljusare!  Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: