Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 31 mars 2015

Separationsångest men längtan tar överhand!!

Förberedde för hästarna och fåren igår kväll, jag åker iväg idag , så mannen ska sköta utfodringen utomhus i lösdriften. Känner separationsångesten komma smygande, dumt eller hur?..... men jag tror att det mer är mitt kontrollbehov, 
när det gäller djuren . Det kommer att gå hur bra som helst, det vet jag. 
Bara jag väl har kommit iväg så släpper det, jag ska ju inte åka till världens ände och kommer hem igen på torsdag. 
Det ska bli ett par riktigt härliga dagar.... i Helsingör..... jag ser verkligen framemot min lilla minisemester. 


Kvällningen.... med en himmel i brand.

Nu bär det snart iväg på ett litet äventyr för frun här på gården, hon ska ut i vida världen!! 
Vi hörs av, men det blir inte hemma ifrån gården. Kram Ingela 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: