Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 2 april 2015

Påskhälsning från Danmark

Torsdag morgon...... Usch!!, snart är frihetens timma slagen.. vill inte åka hem till Sverige, trivs så otroligt bra här i Danmark. Men som sagt inget varar för evigt, måste hem och jobba i påsk. 


Jag har haft så roligt och mysigt här i Helsingör, i några dagar.... god mat....italienskt med pasta och kammusslor!! mums!!! 
...shopping och en massa mys vid havet,frukosten serverad, när jag slår upp mina blå!

... Kan jag ha det bättre?.... svar Nej!!! har döpt huset här till
 " Badhotellet " och jag är en återkommande stamgäst eller det kanske heter parasit???... vad vet jag!! 

Utsikt ifrån soffhörnet, 

men tyvärr sitter jag snart på båten tillbaka till Sverige.. snyft!!! 


.... baden här får jag vänta med till sommaren.... nu är det till att packa väskan och ge sig hemåt. 
Roligt att Du tittade in till mig här i Helsingör och Du är åter välkommen..... nästa gång du tittar in, då blir det hemma på Liljegården 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: