Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 8 april 2015

Onsdag morgonens funderingar

Ett arbetspass idag, sedan fyra fridagar..... vad månne?.. ska jag fylla dom med?? 
Jo, det blir ridning bl.a.,sedan ska jag tömma tittskåpets tre våningar och paketera delarna, så att de åter kan komma upp... men i ett annat skåp, som jag nu får ut på jakt efter. 

Sedan hoppas jag på att mina efterlängtade paket kommer med posten, så att jag kan börja inreda i drängaskåpet. 
Pyssel blir det också, nu har jag skaffat materialet som fattades till mina kramerhus....så nog ska jag fylla dagarna!! 



Kul med Ditt besök här hos mig idag, jag önskar Dig en riktigt fin dag. Kram Ingela 

1 kommentar:

  1. Morgon Ingela! Åh va du är duktig o pysslig…. Förstår att det blir skönt för dig o få flera fridagar på rad :-) sen får vi hoppas att solen tittar fram!
    Ha en underbar dag! Kramiz Lotta

    SvaraRadera

Kommentar: