Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 26 april 2015

Söndag morgon

   
                                                             Ett välgörande vår regn, för växtligheten heter det .... men jag tycker inte att vi behöver det här, för hagarna är ännu inte farbara med något tyngre fordon.....då tänker jag närmast på gödslingen. 

Förmiddagen är jag ledig, så den tillbringas en hel del utomhus.... vilket är min livselexir. 
Du kan hänga med mig och hundarna på en tur ut i skogen, så här en söndagsförmiddag .... om du inte är rädd för lite regn!! 
Det blev lite pyssel sent igår kväll efter mitt arbetspass. Jag håller på med min lilla trappstege, som jag köpte förra söndagen.... ännu återstår det en del arbete, men det är enbart kul. 



Älskar när jag har nya projekt på gång, vilket jag för tillfället har gott om!! 
Det var kul att just Du tittade in hos mig här på Liljegården, så här på en söndag. Du får ha en fortsatt bra dag!  Kram Ingela 

1 kommentar:

  1. Vilka fina "klipp" du har fått hem!! Såå kul!
    Pallen blev ju också jättefin, gud så duktig o kreativ du är! Härligt att se!! :)
    Ha nu en underbar måndag o hoppas du får"dit dina bilder igen, man saknar dom..
    Kram Marie

    SvaraRadera

Kommentar: