Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 19 april 2015

Nu kan jag inte...

.....klaga på vädret, sol och åter sol... härligt. 
Ett besök blev det idag bland vintage, antik prylar och förstås en hel del som inte fångar något intresse hos undertecknad ......men allting finner en köpare!! 
En gammal trä/trappstege och ett par ljusstakar, fick jag stuvat in i bagaget och min dotter ett par tre objekt. 
Sedan blev det auktion och där gjordes ett par fynd.... höga svarta snörkänger från början av sekelskiftet 1800 -1900-talet, en gammal svart hattask och två gamla barnkoffertar.....så helgen bestod inte bara av ridning!! 
                       

      
 

 Vi har även hunnit med att umgås med goda vänner och så har vi haft besök av ovanstående.... vilket alltid är roligt! 
Ja, så har denna helgen gått och imorgon är det åter måndag.... 
....så får jag se vad jag fyller kommande vecka med, förrutom jobb? 
Har Du hittat på något roligt i helgen, som Du vill dela med dig av? 
Det var roligt med ditt besök här idag hos mig på gården! 
Kram Ingela 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: