Små händelser

Små händelser
Livet här

lördag 3 december 2016

NU KOMMER DE!!

Lördag..... sov lite för länge, men var trött efter som att jag var taxi chaufför inatt för de som hade haft en trevlig kväll med god julmat och lite annat!! 
En annan fick sitta hemma och festa på skorpor hi,hi!!....men på tisdag är det min tur att bli bjuden på julbord, men jag lär inte behöva ha någon taxi chaufför. 

Julkärven som vi satte upp igår, börjar att få besök av matgäster och det är ju meningen. 

Jag lär få köpa flera kärvar att sätta upp till de små. 


Blåmesen tittar på mig och undrar säkert "vad tittar du på??"

Ännu har ingen domherre synts till, men de brukar dyka upp när snön kommer. 



Förmiddagen gick till stallarbete och utfodring till djuren, sedan har jag tillbringat min dag/kväll på arbetet. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: