Små händelser

Små händelser
Livet här

måndag 5 december 2016

KVÄLL PÅ LILJEGÅRDEN

Oh!!....redan kväll, jag ville göra så mycket idag, men vad hann jag med??...bara en bråkdel av det jag hade tänkt mig, men jag är nog inte ensam om att känna så??...eller hur????

Jag har slagit in några julklappar och det är ju alltid något, skrev även ett par julkort.





Hundarna hörde när det körde in en bil här på gården. 


Det var Catharina, en av våra döttrar som kom på en snabb visit, hon skulle vidare för att äta julbord som kommunen bjuder sina anställda på.....imorgon är det min tur!!

En pratstund över en mugg kaffe, blev det innan hon skulle byta om till lite andra kläder.  Hundarna var över lyckliga.



Men Hero, nu måste hon ge sig av... så nu får du låta henne gå, även om det är svårt. 

Kram Ingela


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: