Små händelser

Små händelser
Livet här

söndag 3 januari 2016

SÖNDAG MORGON

Jaha, då har snart denna helgen gått, sedan väntar tre fridagar.... ska bli skönt! 
Jag tror inte att det blir några problem med att fylla dom, men med vad?....det lär tiden få utvisa. 

Nu blir det frukost för alla djuren, stora som små! 


Wilda undrar " kan man inte få matro, att du alltid ska komma här med din kamera?? "
Tippa tittar yrvaken på mig,då jag öppnar in till fårstallet..... har du sovit gott lilla vännen? 


Kom till att tänka på, att måndagen ska innehålla ett besök hos tandhygienisten, tyvärr inte förrän på eftermiddagen. Det är kanske inte så dumt ändå?...med tanke på att huset här behöver ställas till rätta, efter att gubben har huserat här i helgen,då jag har jobbat. 
Det är detta som kallas fridag, tänk om huset hade varit städat istället, men inte en chans... att så, skulle vara fallet!!..... han har ju sin astma hmmm??? ..., väl att han inte läser mina blogginlägg!! hi,hi!! Nu ska vi vara snälla!!!! Ingela, han har ju ändå varit iväg och hämtat hem hö, till dina djur, förlåt min gubbe.....det var dumt sagt, du gör ju så mycket annat, min älskade gubbe. 



 
Jag kan inte låta bli att ora mig för Hero, men det är förhoppningsvis obefogat. Han är ju precis som vanligt, full av energi och har bra matlust.
Förändringen på högra sidan av skallen, ser lika dan ut som då vi var hos veterinären. 
Är det någon av er som har sett något liknande, d.v.s. att musklaturen har försvunnit?? 

Ja, det finns mycket konstigheter.... när inte ens veterinären som är erfaren har sett något liknande tidigare. 

Huvudsaken är att han är pigg, sedan får man avvakta. 

Gott att värma sig vid brasan! 
Ha det gott! 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: