Små händelser

Små händelser
Livet här

torsdag 21 januari 2016

BLADLÖSA PÄRONMARÄNGER BLEV DET

Då jag har viktigare saker för mig nu,

....är bladen på marängerna som jag bakade häromdagen oväsentliga....... så de får duga utan chokladblad o skaft. 


Ännu en härlig vinterdag med -20 grader, som väl är så blåser det inte. 
Morgondis innan solen orkade sig fram 


Även om du inte gillar vintern, så medge att naturen blir sagolik. 
Allt lite kallt om tassarna, när man kommer inifrån fårstallet. 



När det gäller det lilla lammet Lasse (Lasse, Lasse liten, världen är så stor så stor....) han är piggare idag, så kanske, kanske han klarar sig???? 

Han är lite mera vaken, vilket jag ser som positivt. 

Natten blir åter kall, men till imorgon har de lovat mildare, kanske plus grader.....
Jag önskar dig en skön kväll, så hörs vi av imorgon. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: