Små händelser

Små händelser
Livet här

onsdag 20 januari 2016

KÄMPAR PÅ

Tröttheten hänger i ögonen på mig, jag sov knappt tre timmar igår natt. Alla djuren skulle ha sitt och lammet skulle matas, innan jag stack till jobbet.... men det blev bara två timmars jobb då jag har bra arbetskamrater, kunde jag ta fritt och köra hem och mata lammet. 
Mannen här kunde inte göra detta, då han har fått en muskelbristning efter att baggen stångande honom häromdagen. 
Men idag är gubben bättre, så vi kan hjälpas åt med flaskmatningen dagtid..... det lär bli jag som får sköta detta nattetid. 

Det är helt fantastiskt att se hundarna, de har tagit på sig föräldraansvaret för den lille. 

Så var det tid för att sköta om behoven. 

När man inte vet om det ska gå vägen för den lille, blir det en omedveten psykisk press. 
Så nu ikväll tog jag hundarna och gick en runda, ett sätt att rensa huvudet. 

Ha det gott och tack för att du kikade in till oss/ kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: