Små händelser

Små händelser
Livet här

fredag 29 januari 2016

JUST NU AVSKYR JAG REGN!!!!!

 Snart dyngigt överallt, jag vadar i lera både på gårdsplanen och i hagarna....blir man trött eller ??
Jag kan snart inte räkna alla byxbyten som jag har gjort idag, då det stänker upp på benen....om det ändå hade varit snö istället. Nu är jag gnällig, må så vara!!
Hästarna tycks inte bry sig, bara de får något att tugga på så är de nöjda.
Jag fick en flaska körsbärsvin häromdagen av våra Polska vänner, så det blev provsmakning av ett glas....passade bra i detta vädret, gott var det.


Jag har funderat på det där med fötter, visst är de otroliga....som tar oss fram många steg dagligen.
Man ska vara rädd om fötter, som det sjungs om i visan och det är så sant! Så nu har frun här investerat i något som gör nytta för dessa, så nu har jag glada fötter som tar mig fram i både vått och torrt. Här är det lilla underverket, som jag varmt kan rekommendera. 

Kvällen här tillbringas hemma, uppkrupen i soffhörnet med något gott till tilltugg och något läsvärt!






Njut av kvällen, vi ses imorgon. Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: