Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 5 januari 2016

SMÅ ÖGONBLICK!!

Andra fridagen har börjat, så härligt att slippa vakna av klockan!! 
Går ner och möts av två glada hundar i trappan..... kan väl inte annat än bli glad av detta välkomnandet. 
När de har hälsat, kryper de upp i soffan och tar en lur, medans jag går ut till de andra djuren. 



Jag blir även mottagen av ett gnäggande av hästarna och ett bäääande av fåren..... dagen kan knappast börja bättre!!..... detta är livet!! 



Vad skulle jag gjort med all tid?... om jag inte hade haft djuren. 
Suttit och räknat pengar? hi,hi!! Djuren är värda vart enda öre, de medför mycket utevistelse,vilket det säkerligen inte hade blivit annars. Har man djur, då finns det inget dåligt väder. 


Idag måste jag fixa lite nya blommor, så en tur till blomsterhandlaren är inbokad. 
Sedan hoppas jag på att få ett sms om att mitt paket har kommit.... men jag får nog lugna mig, men hoppas kan jag ju alltid..... spännande med paket... eller hur?? 
Dett var en liten rapport härifrån nu på morgonen. 
Kram Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: