Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 5 januari 2016

RÄVEN RASKAR ÖVER ISEN

Jag och min dotter hade några härliga timmar tillsammans..... vi shoppade bl.a. nya blommor, vilket behövdes. 
Kaffedrickning och lite prat om ditt och datt tillhör ju. 



Lite nytt i köket är alltid kul. Ännu finns det inte så mycket att välja på i butikerna. 






Så återstår det, till att se hur länge fägringen varar.

 
Lite rosa bland det vita.... fick jag av dottern min, för att jag sköter om hennes häst..... alltid roligt att bli uppskattad. 

Det är fortfarande kallt och bistert ute, men det hindrar inte mig för utevistelse..... bara till att dra ner mössan om öronen....
.......och ge sig ut, men det gällde att vara varmt klädd på övrigt av kroppen. 
Frågan var om jag skulle ge mig ut med en av hästarna, men jag beslutade att det fick bli imorgon istället. 
Lika glad för det, är den här gossen. 
Så jag tog hundarna istället på en tur. 

Räven raskar över isen.... förlåt, jag menade Winston raskar.........
Efter ett par timmar ute i kylan, smakade det bra med het tai mat, när jag åter kom in i stugvarmen. 

Kvällen ska tillbringas i soffhörnet med en bra film. 
Kram vi ses imorgon /Ingela 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: