Små händelser

Små händelser
Livet här

tisdag 12 januari 2016

IDAG HAR JAG SKÄMT BORT MIG ....om jag kan kallade det så, men...

....det gör väl ingen större nytta utseende sett, men du, jag lever efter mottot "det ska synas att jag lever"
Lite egenvård unnade jag mig idag, då jag skrubbade och skrubbade mitt ansikte tills jag liknade..... ja, jag vet inte vad?......närmast en tomat. 
Sedan fick jag oljat in hela nyllet.... dock inte i frityrolja.... Oh,nej! jag hade fått riktig fin ansiktsolja av finaste märke i julklapp....det måste prövas. 


Jag kan förtälja, att jag var mig lik efteråt, kanske något rosigare om kinderna men alla mina ärligt förvärvade rynkor fanns kvar!!.....var lite bekymrad, att så inte skulle vara fallet.....men skönt var det efteråt!


Nu är det slut på min så kallade "skönhetsbehandling",åter tid för att hoppa i stövlarna och ut och mocka....o.s.v., dagens styrketräning!
Hjälp i stallet fick jag av denna killen, han följde mig från box till box. 




Sedan blev det utevistelse....lisa för själen!
Här var det ett annat sällskap, här är man omsvärmad!! hi,hi!!







Ikväll efter dagens verk, väntar sängen och en bra bok....kan rekommendera hennes böcker som är små roliga att läsa.
Men ännu väntar mycket, innan det är tid för detta!
Ha det gott!!
Kram Ingela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: